۴ پاسخ

دختر من حرف نمیزنه ولی با اشاره بهمون میفهمونه که توضیییییح بده یعنی اسمون و درخت و کوچه و خیابون هرچی که میبینیم باید توصیف کنیم 😃

من خیلی دوس داشتم بگه نمیگه ولی تقریبا هیچی نمیگه😂🫪

آخی عزیزم مثل اون تبلیغه پیرمرده آلزایمریه و پسرش که هی بهش میگفت اون چیه پسرشم میگفتش گنجشکه و هی دوباره میپرسید پسرش شاکی شد و داد زد بعد تو خاطرات پیرمرده خوند که همین پسرش کوچیک که بوده ۱۱بار هی پرسیده اون چیه و پدرش هربار با لبخندو مهربونی بهش میگفته گنجشکه🥺 و پسره کلی شرمنده شد

دختر منم همینه🤣🤣

سوال های مرتبط