اومدم سونوگرافی برام دعا کنید تورا خدا 😭

۹ پاسخ

انشالا ک خیره عزیزم قلبش تشکیل شده نگران نباش

ان شاءالله که هیچی نیست عزیزم

ان شالله همه چی عالی پیش بره واست

سونوی قلب رفتی عزیزم؟

ایشالله ک چیزی نبست بد به دلت راه نده

انشالله ک خوبه همچی🤲

ایشالا همه چیزش خوب باشه استرس نداشته باش🌸

عزیزم نگران نباش 🌹 برات ایت الکرسی میخونم

عزیزدلم ایشالا خیره استرس نداشته باش خدا هواتو داره❤️

سوال های مرتبط

مامان پوریا مامان پوریا ۲ سالگی