از مطب سونوگرافی، دعا کنید برام

تصویر
۹ پاسخ

چیشد عزیزم رفتی سونو؟

ان شالله که همه چیز عالیه

خبر بده

انشالله بگه همه چی اوکیه بی خبرنذارمارو

انشاالله خیره عزیزدلم بیخبرمون نزار❤️

انشاالله که قلب کوچولوت تشکیل شده و میزنه . خوشحال میای

انشالله با خبر خوش بیای بیرون گلم

انشاءالله خیره

انشالله خیره

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری