ربطی ب زایمان نداره من گذاشتم پریودام خیلی شدید شد یکسالم دوسه ماهم نگهش داشتم دیگ از شدت خونریزام رفتم دراوردمش من سزارین بودم مادرمم طبیعی بود گذاشته بود بدنشو هعی زخم میکرد مال مادرم
من گذاشتم و دوتا سزارین داشتم الانم اصلا باهاش مشکلی ندارم
من گذاشتم و سزارینم بودم ....اصلا صحت ندارع همچین چیزی ....اوکی هست واسه من و کاملا راضی هستم
وای توروخدا برا منم دعا کن پریودشم ۲۵ ام موعدم بود هنوز نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.