مامانا نی نی داره لگد میزنه تو مثانم و دهانه رحمم عادیه ؟

۶ پاسخ

عزیزم شما گفتی جوانمرد انتی بهت گفته دختره انومالی پسر شد تو انتی دکتر بهت چی گفت چند درصد گفت دختره

شاید داره سکسکه میکنه یا بازی میکنه

شما هم وقتی لگد میزنه از جاتون می‌پرید

عزیزم لگد بزنه هر میخواد بزنه من انگار نشسته رو مثانه ام

من میذارم فایده نداره...

هرجا لگد بزنه عادیه خیالت راحت هرجا داری اذیت میشی دستو بزار روهمون قسمت میره یه طرف دیگه 😂

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری