۴ پاسخ

منم صبح که پامیشم اصلا شکم ندارم

منم مثل شمام صبحا شکم ندارم🤣

روز های ک شکم داری همش نفخ باده

چون اکثر اون شکم بزرگ نفخه تاصبح خالی میشه😁

سوال های مرتبط