۵ پاسخ

منم ندارم .چرا غیر طبیعی باشه ؟

نه گلم منم ندارم 😊

سونو انومالی رفتی؟
یا ن

ن دیگگگگگ 😞😞😞

😐😐چ ربطی داره

سوال های مرتبط