۹ پاسخ

ویواکیدز خیلی خوبه دختر من خیلی دوست داره تحت لیسانس انگلستانه

خیلی خوشمزس و دخترم دوس داره

تصویر

پدیابست

پن پدیابست هم گرفتم ولی باز ویوا‌کیدز بهتره به نظرم برای جانا اوکی تر بود

من ویوا‌کیدز میدم خیلی خوبه

تصویر

پدیا بست خیلی داروهاش غلیظه به نظر من به درد نمیخوره میپره تو گلو بچه

عالیه
من ب بچم میدم
طعم دارم هست سریع میخوره

داروخانه بری میگن ایرانی میخوای یاخارجی

پدیا بست

سوال های مرتبط