بچها زیر شکم من چرا اینجوری افتاده پایین از شما هم اینجوریه ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

منم همینجوری بودم

سلام شکم منم سر دومی خیلی زود اومد پایین و آخراش یه کم سخت بود برام ولی نگران بچه نباش مشکلی نیست

آره مال منم داره میاد پایین

برای منم همینحوره اون چربی شکمی هست که از قبل بارداری داشتی
ربطی به بچه نداره

اینا افتادگی شکم هس منم دارم
اینا چربیه شکمه ربطی به بچه نداره

اره برامنم پایین شکمم شله و افتاده بخاطر اینه از قبل شکم داشتیم

اره شکم منم افتادس
البته خودمم از قبل شکم داشتم ولی دیگه باردار شدم همین شکلی افتاده پایین🙁

نه خوبه نترس ان شاالله بسلامتی بغلش کنی 🌺⚘️

سزارین قبلی داشتین

هی آره من خودم قبلش شکم داشتم شاید واسه همونه

منم حس میکنم شکم منم پایین افتاده

طول سرویکست چنده

بدتر از من توام ترک داری

اره برا منم پایینه هنوز شکمم کوچیک تره

آره. همش نگرانم بچه پایین بمونه ..چندروزه همش پایینه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی