۱۰ پاسخ

یک سالگی که خیلی زوده ، سیستم ایمنی بچت میاد پایین ، چه شیر خشک چه شیرمادر باید تا دوسالگی باشه حالا خیلی ها یکی دوماه زودتر میگیرن
باید با پزشک مشورت کنی ،

من قصد دارم تا حداقل ۲۲ ماهگی بدم هم شیر خودم و هم شیر خشککک چون خیلی گناه دارن بخوام یک سالگی بگیرم ازش

مامان جان؟؟ 😃😃

محصولات هوش و سرگرمی دارم روبیکا از نوزادی تا 99 سال
اینم لینکش
@kudakkhalagh20

آیدی بنده روبیکا
@Ocean2812
و این شمارمه 09159336861
ارسال به سراسر کشور

منم بتونم بعد یکسالگی ازشیرمیگیرم چون خیلی اذیت میشم اگ شیرخشک بخوره چ بهتر اگ ن غذا من به پسرم هم کم شیردادم

من قصد دارم تا دو سالگی به پسرم شیر بدم در کنارش غذاهای مقوی میدم که به خودمم فشار نیاد بعد از یک سال دیگه کمتر شیر میخورن

۱۸ ماهش شد میتونی بگیری
یا کم کم عادتش بده غذا بیشتر بخوره
پسر من کلا دو سه بار در روز شیر میخوره بیشتر با غذائه

واقعا بی رحمیه ک از یک سالگی بچه از شیر گرفته بشه

عزیزم هنوز که زوده،شیر خودتو با شیرخشک مقایسه نکن،خیلی شیرت براش مفیده

یک‌سالگی بگیرین که مستقل شه؟😑
نه خیییلی زود ضعیف میشه

یک سال و نیم می‌گیرم از شیر

سوال های مرتبط