مشهدی های گل نظرتون درمورد دکتر پیمان اشراقی چیه

۳ پاسخ

سلام برو سمیه هاشمیان حرف اول مشهد

پسرم من۸ سالشه گلم من تازه متوجه شدم چون رشد قد وزن خوبی نداشت الان قرص میخوره

یکساله پسرم برا تیروئید تحت نظرشه
مطبش خیلی شلوغه
بستگی داره اون روز مودش چطوری باشه خوب باشه قشنگ توضیح میده، خوب نباشه با موچین باید ازش حرف بکشی

برای چی میخوای ببری پیشش؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی ❤️janan مامان تودلی ❤️janan ۲ سالگی
مامان ادیب‌و‌همتا◠‿◠ مامان ادیب‌و‌همتا◠‿◠ ۳ سالگی