روزی که پسرم واکسن دو ماهگی زد دیگه سینه ام رو نگرفت روزی دو بار بهش شیر خشک میدادم،گفتن میخواد سینه رو ول کنه،در صورتی که واکسن براش سنگین بود و رفلاکسش رو تشدید کرده بود و فقط تو خواب شیر میخورد چه شیر مادر چه شیر خشک،تا سه ماهگی به گمان اینکه میخواد سینه رو ول کنه تو خواب بهش شیر خودم دادم بعد واسه سه ماهگی که وزنش کردم ،خوب وزن اضافه نکرده بود،دیگه بردمش دکتر و گفت رفلاکس هست و دارو داده ،دیگه شیر خودم هم با شیر دوش برقی میدوشم با شیر خشک هم بهش میدم که بدونم چقدر میخوره،و وزن کم نکنه
برا منم همینجور شده
تو خواب میگیره؟
دختر منم از ۲ ماهگی دیگه شیرمو نخورد الان انگار خشک شده
من ویتامین آد زدم به سینه ام یه قطره هم به دهنش با زور دادم میخورد تلاش کردم چون ویتامین آد موزی بود دسش داره خورد بعد برگشت به روال
وای نه توروخدا
حوصله چالش جدید ندارم
خداکنه بچم ول نکنه سینمو
عزیزم امیدتو از دست نده تلاشتو بکن یا رابط سینه بگیر قیمتی هم نداره ۱۰۰ تومنه.
پسرم از واکسن ۲ ماهگی به بعد کلا سینمو نگرفت.اینو نگفتم دلسردت کنم خدایی نکرده حتما مقاومت کن شیشه رو کلا نده که فقط سینتو بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.