خاله ها من واکسن زدم دعا کنید تب نکنم 😳🤒🤒🤒🤒

۲ پاسخ

سلام عریزم هنوز به بچت باکلوفن میدی؟ راضی هستی؟ دختر من خیلی استفراغ میکنه دکتر براش باکلوفن نوشته

بچه من ک تب نکرد یکم فقط پیشونیش داغ بود انشالله تو هم تب نکنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی