۴ پاسخ

احتمالا رفلاکس داره

دل درد کولیک داره و اینکه شاید بد شیر میدی هوا میره دهنش

تاشیرمیخوره واردمعدش میشه دلش دردمیگیره

دلش درد میکنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی