۱۲ پاسخ

وی کر

پینو میگیرم جدیدا
پسر من موهاش خیییلی نرم فیروز میزدم موهاش و نرم تر میکرد زود چرب میشد

به سر پسر من فقط شامپو گلرنگ تیله ای میسازه بقیه سرشو زخم می‌کنه

شامپو سر جانسون از بچگی زدم ، بدن یه مدته پینو میزنم

فیروز میخرم هردفعه براش

سینره

فیروز

هر دو فیروز ۵ ساله همینو استفاده میکنم

من این سری شامپو شاوما گرفتم برای دخترم خیلی خوبه

سر ایروکس
بدن پینو

هر دو فیروز

منکه فقط شامپو بچه میزنم

سوال های مرتبط