۹ پاسخ

دکتر زنانم فقط دوشنبه ها هستش،چیکار کنم؟

لوراتادین دکترم به من داد

آخه یدفعه ایی امروز صبح شروع شد،انقدر عطسه کردم میترسم بچه بیاد بیوفته

نه قرصای الکی نخور منم همین حساسیت روگرفتم سرفه شدید یه پودری هست میزنم خوبه تااینونزنی خوب نمیشی

عزیزم نمیشه همینجوری خود سر دارو بخوری برو دکتر حتما

حساسیت؟ عزیزم خب بارداری همینطوری نمیشه یچیزی گفت از دکتر داروخانه بپرس بگیر

حساسیت ب چیزی داشتی ستیریزین بخور فدات منم همینطور بودم رفتم دکتر بهم ستیریزین داد خوب شد

۵۰ تااااا؟!!!! ماشالله

الهی بگردمممممت دارم تصور میکنم ۵۰ تا عطسه پشت هم چجوریه😂
احتمالا حساسیت یا الرژیه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری