من مولتی شو میدم ولی آهن نه.. خارجی میگیرم
من میدم راضی هستم
من میدم
اره دکتر فوق متخصص دختر من گفت دارو های ایرانی جذب بهتری دارن برای بچه. خارجیا فقط گرونه و اون جذبم نداره.
به من گفت آ د و آهن خود بهداشتو بده بهش
بستگی داره چه مارکی باشه
چند وقت پیش یکی از مامان گذاشته بود مارک خوبی داده بودن بهش
اما من نمیدم بهش خودم پدیا بست میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.