۶ پاسخ

شیر خودتو میدی؟ عادیه چون بزرگ شدن اینکه مک میزنن خیلی رو اعصابه منم خیلی اذیت میشم موقع شیر خوردنش یطوری انگار چندشم میشع دیگه

ن منم گاهی روانی میشم حالم بد میشه
طبیعیه مخصوصا دوران قبل پریودی

نه منم مثل شمام

طبیعیه گلم منم دخترم نزدیکای دوسالگی انقددد شیرمیخورد ک من حالم بد میشد فقط میخواستم ازم جدابشه بره

ن عزیزم منم موقعی کم قوه میشم وپسرم خیلی شیرمیخوره ومرتب میدوشتم این حس رو دارم. خودت تقویت کن بچه شیرمیدی کاچی درست کن بخورآبگوست بخورمکمل بگیربخور

نه منم همین حس داشتم فکر میکردم دارم نابود میشم
یکم به خودت حق بده این همه مدت شیر دادی

سوال های مرتبط