خانوما استفراغ نوزاد بعد واکسن دو ماهگی طبیعیه؟

۲ پاسخ

آره پسر من کلا رفلاکسی بود بعد واکسن بالا آوردنش بیشتر شد

پسر من بعد واکسن دوماهگی اسهال و‌استفراغ کرد و تبش خوب نمیومد پایین بردم بیمارستان ازمایش گرفتن عفونت داشت تو خونش
ان شاالله که برای پسر شما نباشه طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ارتا مامان مامان ارتا ۱ سالگی
مامان هآنیسا مامان هآنیسا ۱ سالگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی