۳ پاسخ

خب بهداشت گفته باید خرداد ماه بیاری واکسنش رو بزنیم هرداد ماه دخترم ۱۰ ماهش میشه

شش ماهگی که زدی دیگه نداره تا یکسالگی

یک سال واکسن دارن

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو ۸ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان آرزو🎀 مامان آرزو🎀 ۱۲ ماهگی