۵ پاسخ

هم وزن بچه ام بود موقع تولد . ۳۷ روزگی بردم دکتر تشکیل پرونده دادم . ۵۶۰۰ بود وزنش . اره وزن اراز جان خوبه

عالیه

طبیعی بودین یا سزارین ؟

عالیه

عالیه دختر من ۳۵۰۰بود دوماهگی۵۶۰۰

سوال های مرتبط