شما از کدوم گن بارداری استفاده میکنید؟ چ مدلی خوبه بگیرم😊🌸

۳ پاسخ

شما هنوز استراحت مطلقی اگه هستی در چه حد من خیلی سخته برام همش نفس تنگی دارم و سردرد از فشار عصبی، خونریزی هماتوم دارم تموم نمیشه معلوم نیست تا کی اوضاع اینه🤦🏻‍♀️

این گن های ساعت شنی مناسب نیستن.باید گن مخصوص بگیری.من پیدا کردم ولی خب گرونه۹ملیونه

من ک هنوز نرسیدم ب استفاده ولی ازین ساعت شنیا خوبه خوشگل بدند جمع کنه😍😂مث قبل شی باز

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری