اگه قرار نیست شیرتو بدوشی و مثلا نگهداری کنی ، الان نخر ، من برقی خریدم برند فیلیپس اما بجز یکی دوبار که نیاز به تخلیه داشتم چون شیرممونده بود و اذیت میشدم اصلا استفاده نکردم ؛ که بنظرم کارم با دستی هم راه میفتاد
عزیزم بنظرم الان نگیر همین معمولیا بگیر
چون شاید شیرت زیاد نباشه همونی ک داری بچه بخوره نیاز ب دوشیدن نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.