۲ پاسخ

اگه قرار نیست شیرتو بدوشی و مثلا نگهداری کنی ، الان نخر ، من برقی خریدم برند فیلیپس اما بجز یکی دوبار که نیاز به تخلیه داشتم چون شیرم‌مونده بود و اذیت میشدم اصلا استفاده نکردم ؛ که بنظرم کارم با دستی هم راه میفتاد

عزیزم بنظرم الان نگیر همین معمولیا بگیر
چون شاید شیرت زیاد نباشه همونی ک داری بچه بخوره نیاز ب دوشیدن نباشه

سوال های مرتبط

مامان سیروان👦یه تودلی🤰 مامان سیروان👦یه تودلی🤰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حیدر مامان حیدر هفته بیست‌ودوم بارداری