من رووکو گرفتم
امتحان نکردم هنوز فقط روی دست که گذاشتم مکش خوبی داشت.
اتفاقا منم خیلی دوست دارم بگیرم ولی چند نفر گفتن بزار اول بچت به دنیا بیاد شاید اصلا شیر خودتو نخورد بلا استفاده نمونه...
نبابا بنظرم نیازی نی من خودم دستی گرفتم محظ اطمینان فق
شیردوش برا چی میخوای بگیری ؟
سر سینه هات داخله یا شاغلی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.