۵ پاسخ

دو دست سایز صفر بگیر بقیه یک،،،، زیاد هم نگیر که زود کوچیک میشن

من شیش تا سرهمی خریدم واسه تولد تا نه ماهگی و یه دونه سرهمی گرم واسه سرما
هر سایز لباس راحتی سه دست یه دونه پنج تیکه دو تا سه تیکه. نمی‌دونم بسه یا کمه
فعلا همین هارو خریدم

من این لیستو با خواهرم که دوتا زایمان داشته نوشتم شاید بدردت بخوره

تصویر

لباس زیاد نگیر دو دست صفر سه دست یک وسه دست دو و سه بخر یه چند بیرونی بعد دیگه خورد خورد خودت میری میخری با توجه ب رنگ پوست نی نی وزنش

منم نمیدونم از کجاشروع کنم چی بخرم🥺

سوال های مرتبط