سلام شما بعد زایمان گن میبندید من این مدلی سفارش دادم

تصویر
۱۵ پاسخ

از کجا سفارش دادی گلم؟سایت یا پیج....؟؟

چند عزیزم؟؟

برا زایمان طبیعی خوبه

گلم این گن مجلسیه من یه این مدلی دارم . گن بعد زایمان مدل دیگست

منم از همین دارم ولی بند سرشونه نداره میخوام بعد زایمان ببندمش

زیاد بستن شکم بعد زایمان هم خیلی توصیه نشده ها
دکترا میگن عضله ها رو تنبل میکنه و نمیزاره خودشون به حالت قبل برگردن و همونجوری میمونن

من برا بچه اولم با شال شکمم بستم و آب شد😂😂

این مدل مناسب نیست باید ازادتر باشه و اینکه بستن لگن هم مهمه

چند خریدی عزیزم؟

بعد زایمان

گن مخصوص بارداری باید بگیری عزیرم

من بعد بستن کیست و ناراحتی روده گرفتم

عزیزم اگه سزارین باشه که تا بیست روز اصلا نباید شکمتو ببندی اگه هم طبیعی اولش باید با یه چیز راحت تری شرو‌کنی و این که این مدل کاپ سینه هم داره تو عکسی که گذاشتی و حس میکنم برا شیردهی خوب نیست

این مدل حداقل تا چهارپنج ماه نمیتونی ببندی چون شکمت از داخل هنوز جوش نخورده باز میشه بخیه هات

اگه سزارینی اذیت میشیا، درد داره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری