خانمای باردار شما سوتین میبندید؟

۱۶ پاسخ

من هیچوقت نمیبستم ولی از اول بارداری تو خونه هم میپوشم چون سینه هام سنگین شده افتاده میشه

من می‌بندم

من هیچ وقت توخونه نبستم الانم که اصلا😅

فقط وقتی که بخوام برم بیرون

من میبندم شب و روز

من فنر دار داشتم الان فنراشو در اوردم میپوشم

نخی ازاد

منم ببندم بیشتر درد میگیره نمیبندم دوسه روزه

ن اصلا
فقط موقع های ک برم بیرون یا مهمون داشته باشم میبندم

من وقتی می‌خوام برم بیرون ولی داخل خونه ولو هستن

من از همون اولش اینقدر درد دارم که فقط نیمتنه از این ساده و گشادها مبپوشم ، خیلی درد دارن و سنگینن

اخرشبا نه

نبندی که سینه هات آویزون میشه😥

نه ولی اگر میتونی ببند ک بزرگ نشه
من سره اپلی نبستم بزرگ شد🙂‍↔️

والا من می‌بندم سایز بزرگ هم گرفتم ولی کلا بعدش خارش میگیره سینه هام

سوتین جواب نیست نیم تنه کاپ دار اونم فقط وقتی کسی میاد😂
تو خونه آزادو رها 😁

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری