من هیچوقت نمیبستم ولی از اول بارداری تو خونه هم میپوشم چون سینه هام سنگین شده افتاده میشه
من میبندم
من هیچ وقت توخونه نبستم الانم که اصلا😅
فقط وقتی که بخوام برم بیرون
من میبندم شب و روز
من فنر دار داشتم الان فنراشو در اوردم میپوشم
نخی ازاد
منم ببندم بیشتر درد میگیره نمیبندم دوسه روزه
ن اصلا
فقط موقع های ک برم بیرون یا مهمون داشته باشم میبندم
من وقتی میخوام برم بیرون ولی داخل خونه ولو هستن
من از همون اولش اینقدر درد دارم که فقط نیمتنه از این ساده و گشادها مبپوشم ، خیلی درد دارن و سنگینن
اخرشبا نه
نبندی که سینه هات آویزون میشه😥
نه ولی اگر میتونی ببند ک بزرگ نشه
من سره اپلی نبستم بزرگ شد🙂↔️
والا من میبندم سایز بزرگ هم گرفتم ولی کلا بعدش خارش میگیره سینه هام
سوتین جواب نیست نیم تنه کاپ دار اونم فقط وقتی کسی میاد😂
تو خونه آزادو رها 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.