۲۰ پاسخ

یعضی وقتا

من خونه دارم ولی خیلی شل ولی بیرون مجبورم ببندم

من اوایل میزدم اما الان بشدت سینه‌ام حساس شده واسه بیرونم نیم تنه میپوشم خونه کلا ازادم

زدن یانزدن سوتین چ فرقی میکن یا چ تاثیری داره🤔

نه اصلا نیم‌تنه بعضی موقع ها فقط

من از اول بارداری استراحت مطلق هستم ن فقط میروم دکتر می بندم

من نمیبستم یه روز مامانم دعوام کرد گفت چرا سوتین نمیبندی ظاهرت شلخته شده از اون روز میبندم 😂

شما ام پی فینکس داری

من نمیتونم نبندم حس بدی میگیرم

نه خیلی ساله تو خونه نمیزنم
بیرون فقط میزنم

چندین ساله نمی‌بندم‌ .فقظ بیزون و جلو مهمون

خیر اصلا

من پنچ ماهه نپوشیدم چ بیرون چ خونه

اصلا و ابدا. فقط برا بیرون اونم مجبورم حس میکنم ی جوریه اگه نزنم

سلام اره عزیزم شل میشه به مرور افتاده میشه

نه😂😂😂
سینه هام پرتقالیه و متوسط
گفتم نبندم شاید یکم بزرگ بشه واسه شیر دادن

اوایلش من نمیبستم ولی دیدم سینه هام داره از ریخت‌میفته
حالا از این‌نخی راحتیا استفاده میکنم
ولی شبا باز میکنم

واقعا ت این گرما من که نمی تونم تحمل کنم سوتین زدن و

نه نمیتونم اصلا

من که تو اکثرا نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان نی نی خوشگل😍 مامان نی نی خوشگل😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری