خانمای باردار شما کوالی فول میخورین

۱۰ پاسخ

بله گلم

من الان ماه چهارم که میخورم از پیش از بارداری که رفتم دکتر بهم داد تا الان

سلام عزیزم بله همراه دث

بله من پرسیدم گفتن عالی ازنطر جذب

در کنار این قرص، قرص آهن هم مصرف میکنین؟

من نه

اره منم میخورم

ن من یدفولیک میخورم

بله ميخورم

اره هرشب میخورم

سوال های مرتبط

مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری