خانمای باردار شما هم عصبی میشد؟ دلتون میگیره؟

۵ پاسخ

من رفتم ارایشگاه اومدم یکم ابروم رو بد برداشت اومدم خونه زار زار گریه میکردم
اصن خل شدم رفته یهویی گریم میگیره

من همه میگن خیلی بد اخلاق شدم 🤣

منم خیلی عصبی میشم ینی بخاطر بارداریه؟؟؟؟🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

خییلییی🥲
همین الان داشتم گریه میکردم🥲

من که از دست این هورمون ها نه خودم اسایش دارم نه اطرافیانم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری