کدوم مولتی ویتامین خوبه بنظرتون شما چی استفاده میکنید

تصویر
۱۱ پاسخ

وسطی

من از سمت راستی خوردم خیلی خوب بود باردار شدم

من اکتی ناتال میخورم از اولش از ۷ هفتگی تا ۱۶ هفتگی اکتی ناتال ساده میخوردم همین سبزه که شما عکسشو گذاشتی
از ۱۶ هفتگی تا الان اکتی ناتال پلاس میخورم
داخلش امگا 3هم داره

برا منم اکتی ناتال نوشته

اکثراً فک کنم آکتی ناتال من خودم که آکتی ناتال استفاده میکنم

من دو تا بارداریم هم پرگمام خوردم راضی بودم

من دکترم بهم پرگناکر داده

من اکتی ناتل میخورم

وسطی رودکترم برا من نوشته اونو استفاده میکنم از الان دیگه

من اکتی ناتال میخورم

من سر هردوتا بارداریم آکتی ناتال استفاده کردم و میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری