وسطی
من از سمت راستی خوردم خیلی خوب بود باردار شدم
من اکتی ناتال میخورم از اولش از ۷ هفتگی تا ۱۶ هفتگی اکتی ناتال ساده میخوردم همین سبزه که شما عکسشو گذاشتی
از ۱۶ هفتگی تا الان اکتی ناتال پلاس میخورم
داخلش امگا 3هم داره
برا منم اکتی ناتال نوشته
اکثراً فک کنم آکتی ناتال من خودم که آکتی ناتال استفاده میکنم
من دو تا بارداریم هم پرگمام خوردم راضی بودم
من دکترم بهم پرگناکر داده
من اکتی ناتل میخورم
وسطی رودکترم برا من نوشته اونو استفاده میکنم از الان دیگه
من اکتی ناتال میخورم
من سر هردوتا بارداریم آکتی ناتال استفاده کردم و میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.