خانوما هوس نودالیت کردم یدونه بخورم مشکلی پیش نمیاد؟؟

۸ پاسخ

هرچیزی در حد اعتدال مشکلی نداره

ن من چندبار خوردم

وای منم خیلی هوس میکنم ولی تا میخوام درست کنم عذاب وجدان‌ میگیرم میزارم سرجاش، میرم سراغ میوه😁

من تاحالا چندین بار خوردم🤭🤭

بخور عزیزم چرت و پرتای بقیه روهم گوش نده زیاد

من خیلی میخورم

نوش جوون بخور

نه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان لِـــنا🩷 مامان لِـــنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری