۴ پاسخ

آروغشو خوب می‌گیری؟ پسر من وقتی نمی‌گیره یعنی یا آروغ داره یا پوشکش کثیفه یا عرق سوز شده
خودت هم چیزایی نخور که شیرت رو بدبو یا بدمزه کنه مثل پیاز و سیر و اگه اشتباه نکنم کلم
برای بعضی بچه ها هم باید حالت شیر دادنت رو تغییر بدی، نشسته یا درازکش رو امتحان کن

تلاشتو بکن عزیزم
ناز و نوازشش کن موقع شیر خوردن

بخاطر زردیش بهش شیرخشک دادم قبل از اون هم کلا لج میکرد ولی بعدش دیگه واویلا شد

تلاش کن پسر منم تا یک ماه ونیم همینطوری بود اگه شیشه بهش میدی نده تا سینه تو بگیره

سوال های مرتبط