خانوما شوینده بین فیروز با بی بی لند کدوم بهتره ؟

۱۰ پاسخ

به نظرم هیچی فیروز نمیشه

من فیروز رو استفاده کردم بوی خوبی میده.به هر حال امتحانش رو پس داده

من کلی تحقیق کردم
فیروز بهتره
بیبی لند برای شوینده و اینا خوب نیست
تخصصش رو شیشه شیر و پستونک و این چیزاس

پینو ازهمه خوشبو تره با اکتیو ابی

به نظر من پینو خیلی خوبه الیته اگر نباشه فیروزمیگیرم

فیروز

من همچی فیروز گرفتم

من تعریف فیروز رو خیلی داشته شنیدم و کلا دوروریام هرکی بچه دار شد مارک فیروز گرفته

من بی بی فرست گرفتم و بی بی لند

بی بی لند هم خیلی خوبه و جا افتاده شده

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری