بچهای رفلاکسی حتما باید شیر خشک مخصوص بخورن؟؟

۵ پاسخ

پسرمن ک باشیرخشک رژیمی‌خوب شد شربت کیدیزول ودومپریدون هم دکتربهش داد

اره عزیزم شیرخشکایی که ای ار هستن برا رفلاکسیان

اگه زیاد شدید نیست نیازی نیست عوض کنی
اما اگه شدیده و بچه وزن نمیگیره هر شیری که میدی همونو با پسوند ای ار بگیر
حتما هم با نظر دکتر باشه

ارع عزیز

بچه منکه شیرای ای ارباهاشون وزن نمیگرفت باهاشونم بالامیاوردبهش نان دادم بعدم آپتامیل

سوال های مرتبط