پسرمن ک باشیرخشک رژیمیخوب شد شربت کیدیزول ودومپریدون هم دکتربهش داد
اره عزیزم شیرخشکایی که ای ار هستن برا رفلاکسیان
اگه زیاد شدید نیست نیازی نیست عوض کنی
اما اگه شدیده و بچه وزن نمیگیره هر شیری که میدی همونو با پسوند ای ار بگیر
حتما هم با نظر دکتر باشه
ارع عزیز
بچه منکه شیرای ای ارباهاشون وزن نمیگرفت باهاشونم بالامیاوردبهش نان دادم بعدم آپتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.