۴ پاسخ

آره،خودش عامل رفلاکسه، آد کامویت بخر

باید ۱ میل رو تو ۲.۳ مرحله بدید یکجا نباید بدید بخوره بچه

کلا ندی بهتره

نمیدونم والا پسر منم رفلاکس پنهان داره بهش میدم نمیدونم خوبه یا ن

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی