بهداشت ما که هیچی نمیده
وا این چه سوالی
من که یکی بهداشت میدم به بچم طعم موزی هست خیلی هم دوست داره
اگه خوب نبود نمیداد
فقط مارک ایرانی بهت میدن دلیل بر این نیس ک بد باشن
من خودم میگیرم ماله بهداشتو نمیدم
چون میگن خوب نیست
آره من روزی یه سی سی بهش میدم خیلیم دوس داره طعمشو🥰
ن من خارجی گرفتم کولیک میاره اون
من خارجیشو میدم
بهداشت میده هر روز ی قطره چکان میدم
اره خوبه.من بهش میدم طعمشو دوست داره
آره خوبن پدیا بست هم خوبه
آره چون بدنش جذب نداره یک میل باید یه قطره چکان کامل بدی ندی چشمش ضعیف میشه سیستم ایمنی بدنش ضعیف میشه.
سلام
سوال منم هست
منم گرفتم ولی هنوز ندادم به دخترم
من خارجیشو گرفتم
بهداشت ما که نمیده و قبول ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.