۷ پاسخ

آره عزیزم خوبه..من هنوز ۱۸ ماهگی نبردم..
ولی زیاد حساس نباشید بعضی بچه ها تو سنین بالاتر و بلوغ یهو قد می‌کشن ..من خواهرشوهوم میگف پسرش ک کوچیک بوده همش بهداشت می‌گفته قدش کمه بهش بادوم فندق بده ولی خواهر شوهرم گوش نمی‌داده الان بیست سالشه ماشالا خیلی قدش بلنده۱۸۵ شایدم بیشتره

۸۶بود

اره عالیه
پسر من ک زیر 80 هنوز

دخترمنم 85 بود
تولدش 48 بود دکترش گفت خوبه

87/5بود آره عزیزم عالیه قد بلندن بچه هامون

پسرمن ۹۰ بود

اره خیلی خوبه دیگه 😍
پسر منم اخرین چکاپش ۸۸ بود

سوال های مرتبط