آره عزیزم خوبه..من هنوز ۱۸ ماهگی نبردم..
ولی زیاد حساس نباشید بعضی بچه ها تو سنین بالاتر و بلوغ یهو قد میکشن ..من خواهرشوهوم میگف پسرش ک کوچیک بوده همش بهداشت میگفته قدش کمه بهش بادوم فندق بده ولی خواهر شوهرم گوش نمیداده الان بیست سالشه ماشالا خیلی قدش بلنده۱۸۵ شایدم بیشتره
۸۶بود
اره عالیه
پسر من ک زیر 80 هنوز
دخترمنم 85 بود
تولدش 48 بود دکترش گفت خوبه
87/5بود آره عزیزم عالیه قد بلندن بچه هامون
پسرمن ۹۰ بود
اره خیلی خوبه دیگه 😍
پسر منم اخرین چکاپش ۸۸ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.