من هانیز مای بی بی مولفیکس کوکومی استفاده کردم
خارجی نبستم
من مای بیبی میزنم خوبه
هیچ پوشکی رو دست هانیز نیست
حتی مولفیکس بنظرم چرته
فقط هانیز
حتما باید خارجی باشه بری...نه توش دور بندازی.؟؟
ایرانی خارجی نداره مولفیکس عالی اخرش میخوایی بندازی تو اشغالی دیگه
پمپرز
پریما
confi
من جان بهبه میزدم خیلی خوب بود الان هانیز استفاده میکنم اونم خیلی خوبه
پریما
کانفی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.