ومنی که با تکون خوردناش قند تو دلم آب میشه...🥹🩷😘

۵ پاسخ

الاهی عزیزم 😍بهترین حس دنیاس

دیگه کاملا واضحه؟؟یا بازم نه🥲

اره خیلی حس دلچسبیه🌺

من دلم می‌ره براش 😍 ولی یهویی سورپرایز میزنه از جا میپرم بعد خودم خنده ام میگیره

خدا رو شکر 😍

سوال های مرتبط

مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی