۷ پاسخ

هیچی صبر کن موعدت برو دکتر خب معاینه شو

من سز بودم

شبی ۱ساعت پیاده روی ،دوش آبگرم وزیر دوش اسکات زدن،شیاف گل مغربی هر شب گذاشتن خوردن دمنوش تخم شوید هرشب،ودر آخر هم با ۱سانت معاینه تحریکی شدم که دردام شروع شد و دوروز بعدش با ۴سانت رفتم زایشگاه

خاکشیر بخور هرروز خیلی خوبه و رابطه
رفتی معاینه چند سانت ؟

شیاف گل مغربی با ورزش و پیاده روی خیلی خوبه

من بارداری قبلم ۳۶هفته.هیچی عزیزم استرس داشته باش فقط😅

من ۴۰ و همچنان منتظر😭

سوال های مرتبط