منم دکتر محمدی رفتم ساختمان آراد،خیلی راضی بودم،12 هفته جنسیت نینی هم قطعی متوجه شد و بهم گفت
فردا هم آنومالی دارم میرم همونجا
دکتر محمدحسین محمدی ساختمان پزشکان آراد من اونجا رفتم خیلی دکتر خوبیه
آزمایشم رفتم آزمایشگاه دکتر دبیری
منم کرمانمم
رفتم ساختمان اطلس بعداز بیمارستان سیدالشهدا
طبقه هشتم مطب دکتر حسنیه...
خیلی دکتر دقیق و خوبی هستن.بسیار به مریضشون ارامش میدن
معطلیشم خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.