خانوم های کرمانی انتی کجا رفتید ؟

۳ پاسخ

منم دکتر محمدی رفتم ساختمان آراد،خیلی راضی بودم،12 هفته جنسیت نینی هم قطعی متوجه شد و بهم گفت
فردا هم آنومالی دارم میرم همونجا

دکتر محمدحسین محمدی ساختمان پزشکان آراد من اونجا رفتم خیلی دکتر خوبیه
آزمایشم رفتم آزمایشگاه دکتر دبیری

منم‌ کرمانمم
رفتم ساختمان اطلس بعداز بیمارستان سیدالشهدا
طبقه هشتم مطب دکتر حسنیه...
خیلی دکتر دقیق و خوبی هستن.بسیار به مریضشون ارامش میدن
معطلیشم خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان rabert🫶 مامان rabert🫶 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملم🎀 مامان دخملم🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری