بچه تون رو تاچندماهگی قنداق میکنین؟

۴ پاسخ

من هنوزم ی پارچه میپیچم دورش خیلی دستاشو تکون میده تو خواب

من دختر اولم تا چهارماهگی میکردم الانم دوقلوهامو از یک ماهگی قنداق میکنم فقط شبها

بچه من وقتی قنداقش میکنم خیلی گریه میکنه اوایل میکردیم دوست نمیداشت منم دیگه نمیکنم

ببچه من مثل آدم بزرگا می‌خوابه. قنداق بکنم بهم خندش میگیره 🫠🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی