رفلاکس داره ؟؟؟ باید زیاد تلاش کنی ، شیشه های مختلف رو امتحان کنی
فعلا با سرنگ شیر بده و به قول دوستمون با شیشه های مختلف تلاش کن و دکتر ببرش قطره میده بهتر میشه
شما هنوز شکر سرخی که گفتی و میخوری؟
بذارش روی شونت پنج دقیقه بزن پشتش آروغ بزنه
اگه بازم نگرفت شیرتو بدوش با قاشق بده
دوباره آروغشو بگیر سینهتو بده ببین میگیره یانه
هیچی مث الان دخترمن روزی یک یادووعده شیرخشک میخوره اونم به زور توخواب
دهنش برفک ندارع؟؟
تو خواب بهش بده ببین میتونه بخوره
یکی رو بهش بده گشنه بشه میگیره ،اگر خوب نخوره مجبوری با سرنگ بهش بدی
خیلی سخت میشه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.