من هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک
والله بچه من برعکس شده😐😐😐
چون طعم شیرخشک دوست دارن شیشه هم راحته
شیر خشک زیاد جالب نیست پسر من که میدادم همش درحال گریه و زور زدن بود
من با قطره چکان بهش شیر میدم که سینه رو ول نکنه
من وقتی بیرون میرم شیرمو توی شیشه واسش میزارم و میرم
عاشق سینمه ولی از گشنگی اونو مجبوره بخوره
توی خونه بهش نمیدم
بچه منم سینه م رو میگیره بعد چند دقیقه ول میکنه میخوام بخوابونم گریه میکنه باز بهش شیر میدم نمیتونم بفهمم سیر شده یا ن ، و تا کی بهش شیر بدم
شیشه شیر اونت بگیر جریانش کمه باعث میشه سینه رو ول نکنه
اگه از این شیشه شیر های ایرانی که تو بازارن بدیم چون خیلی ازشون شیر میره و نیاز نیست زیاد مک بزنن سینه که مک زدن بیشتری میخوادو ول میکنن بچه هم که عاشق تنبلیه
چون شیشه راحته
حقیقتش اگر خوب بتونی آموزش ببینی و بغلش کنی سینتو میگیره
من امروز تازه پسرم سینمو گرفت هر چند من صد در صد شیر خشک هم خواهم داد
از من به تو نصیحت اصلا ابدا شیشه نده
شیر خودتو بدا کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.