سلام بعد از سونو رشد دیگه سونو یا آزمایشی هست مگه ؟

۳ پاسخ

اره دوتا دیگ داری

دوباره یه ماه بعد سونو رشد مینویسن اکثرا
ک من ۲۸ هفته رفته بودم دوباره ۳۵ رفتم
آزمایش هم ۲۵ رفته بودم..دوباره ۳۵ رفتم برا چک کردن قند و تیروئید

نه سونو رشد۳۲انجام بده یدونه هم ۳۷هفته انجام بده دکتر نامه ختم بارداری بده

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری