۸ پاسخ

پنیرک طبیعیه اشکال نداره

اخی.یروز کمتر شیر بده ببین کمتر بالا میاره یانه شایدم گرما و دندون دلیلش باشه

دور گردن دختر من عرق سوز شد دکتر لوسیون خنک کننده داد برند سیوند
خوب بود

استفراغم چون بیشتر از اندازه معدش میخوره برمیگردونه بعد شیر خوردن اگه میتونی تا نیم ساعت بغلت نگه دار دراز نکشه جاذبه ی زمین نمیزاره برگردونه بعدم هضم میکنه

احتمالا از گرما هم هست هم بالا اوردن هم قرمز شدن

استفراغشو زود ب زود تمیز کن

بخاطر گرماست و اون استفراغ ها باعث عرق سوز میشن

پسر منم رفلاکس نداشت ولی جدیدا اینجوری شده

پسر منم همین طوره

سوال های مرتبط