سلام اب با فشار از واژنم اومد چی میتونه باشه

۱۰ پاسخ

سریع برو بیمارستان تست امینوشور بگیرن ازت
ب دکتزت هم اطلاع بده زود بیادد

اگه اب داغ با فشار اگه بوده برو دکتر چک بشی

اگه در حد چند قطرس اشکالی ندارد اما با فشار بیاد زودتر برو پیش دکترت

برو بیمارستان انشالله که چیزی نیست 🥺

برو تست آمینو شور بده عزیزم

برو بیمارستان عزیزم

الان میرم دکتر دعا کنید بچم سالم باشه 🤲🏻😭

برو بیمارستان عزیزم ساکت نشین

برو دکتر یا بیمارستان

چیش نبود؟؟.

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری