با خودت همینجوری ببر دستشویی
بیا باز پوشکش کن
خودش خوشش میاد ترک میکنه نیاز به زحمت و عذاب هم نیست
من همیشه میگفتم بعد از سه سالگی ولی دیدم امادگی داره الان یماه بیشتره ک گرفتم
من نظرم اینه ۲و نیم به بعد بگیرم ولی قیمت پوشک خیلی رفته بالا همش تو فکرم از پوشک بگیرمش☹ ولی زوده بنظرم خیلی اذیت میشم الان. بعد باردارم هستم گفتم بذارم سه ماهه دوم میفته بعد محرم و صفر استارتشو بزنم توکل به خدا
تا دونیم صبر کن من زود گرفتم اشتباهه بچه استرسی میشه
دو نیم به بعد دیگه خیلی بیشتر هم نشه
ببین هی باخودت ببر دست شویی فیلمای اموزشی براش بذار ولی از مای بیبی نگیری نظر دکتر اینه که آمادکنی بعداز سن ۲سالو شیش ماه شروع کنی
هر موقع خودش مای بیبی رو از تنش جدا میکرد انگار اذیتش میکنه و واضح میتونه حرف بزنه ک جیشو پی پی شو بگه بتونه بشینه رو دوتا پاش جداش کن ولی از الانم امادش کن هی بگو پسرم میره دستشویی ی دوماهی طول میکشه ولی یاد میگیره
هر وقت امادگیشو داشت بگیر اون وقت راحت هم گرفته میشه ولی اگه زودتر اقدام کنی خودت هم اذیت میشی بچه هم اذیت میشه
بستگی به آمادگی کودک داره چون بچه ها با هم متفاوتن اما بهترین سن ۲و نیم سالگی به بعده
من همه چی رو کامل توی دوره م گفتم اگه بخوای میتونی شرکت کنی🥰
ب نظرم اگ میخوای راحت بگیری دو ونیم ب بعد بگیر
هر وقت امادگی داشت
بهترین سن ۲نیم تا۳نیم سالگیه
دخترمو ۲سالش یک ماهگی گرفتم از پوشک چون خودش خواست و امادگی داشت
منم مث تو😪
هروقت ک آمادگی داشت عزیزم
بگیر دیگه الان وقتشه
هروقت آمادگی داشت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.