من امروز کاچی با برنج اسیاب شده درست کردم مغزیجات هم ریخته توش به پای ارد گندم نمیرسید ولی همونم پسرم خیلی دوست داشت خودمم خوردم 🤌🏻🤌🏻
شمابه کاچیا زیره نمیزینیدینی حالانه برای بچهامن تاحالابرابچم درست نکردم ولی فکرمیکردم باید زیرم بزنی چون براخودمون پره زیره اسیاب شدس
عزیزم اگر منظورت همون فرنی من این مدلی درست میکنم
مثلاً دوقاشق غذاخوری آرد گندم یا برنج دوقاشق هم شکر یک لیوان شیر پاستوریزه و یکم کره و زعفرون و گلاب میذارم روی گاز مدام هم بزن که ته نگیره وقتی غلیظ شد و چندتا غل هم زد آمادست خیلی خوشمزست
موقع خوردنش پودر آجیل هم که اضافه کنی عالیه
اره یکمی آرد اولش ک دارم مواد کاچی رو برشته میکنم اضافه میکنم با روغن خامیش گرفته بشه
اصلا تا بحال ندادم بهش
من یه قاشق چای خوری آرد گندم کره یه کمی زردچوبه آب میزاریه نیم ساعتی بپزه یه کمی گلاب میزنم سویق اگه داشته باشم میریزم داخلش بهش میدم
سوال منم بید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.